KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KĘPICACH OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

Głównego Księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kępicach

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Kępicach, 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6 pokój nr 116 lub przesłać pocztą na adres Ośrodka Pomocy Społecznej w  Kępicach z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko: Główny Księgowy w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kępicach,
w terminie do 01.08.2022r. do godz. 13.00. Aplikacje, które wpłyną do OPS w Kępicach 
po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Ośrodka). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Kępicach (https://ops_kepice.bip.gov.pl/), stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Kępicach (http://www.opskepice.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kępicach, 77-230 Kępice,
ul. Niepodległości 6 (I piętro).

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. nieposzlakowana opinia;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  5. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  6. spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
  2. solidność i rzetelność,
  3. odpowiedzialność i terminowość,
  4. biegła znajomość obsługi komputera,
  5. umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programach księgowych, sprawozdawczych i bankowych,
  6. umiejętność pracy w zespole.

Zakres obowiązków:

  1. zadania główne - zgodne z obowiązującymi przepisami art. 54 ust. 1 ustawy z dnia
    27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  2. prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej,
  3. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  4. kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  5. kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,
  6. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,
  7. opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki,
  8. dokonywanie przelewów,
  9. prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej,
  10. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  11. prowadzenie inwentarza Ośrodka,
  12. wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska,

Warunki pracy:

Praca w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Kontakt z innymi pracownikami jest częsty. Bezpieczne warunki pracy na danym stanowisku pracy. Budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne w budynku o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim.

Wymagane dokumenty:

  1. szczegółowy życiorys (CV) z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej;
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1);
  4. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia,
  5. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy oraz przebieg stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia z pracy),
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (osoba wybrana będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  9. kserokopie złożonych dokumentów kandydat powinien potwierdzić własnoręcznym podpisem: „za zgodność z oryginałem”.
  10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dla osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik
    nr 2 do ogłoszenia),
  12. klauzula informacyjna (załącznik nr 3 do ogłoszenia).

Dodatkowe informacje:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  2. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
  3. Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępicach nie odsyła złożonych dokumentów.

Załącznik nr -1.pdf

Załącznik_nr_2 - oświadczenie.pdf

Załącznik_nr_3.pdf

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Kępicach informuje, że na stanowisko głównego księgowego aplikację złożyła Pani Celina Toman. Po weryfikacji złożonej dokumentacji oraz przeprowadzonej w dniu 02 sierpnia 2022r. rozmowie kwalifikacyjnej Pani Celina została przyjęta na stanowisko głównego księgowego ponieważ spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne.